همسایه

ما تنها نیستیم

همسایه

ما تنها نیستیم

اولین یادداشت:

سلام

شما در حال مطالعه دست نوشته های یک همجنسگرای ایرانی هستید که بی نهایت ایرانش را دوست دارد.

این اولین نوشته من در این وبلاگ است امیدوارم که نظر را فراموش نکنید.

یکی از دوستانم در واقع اولین دگر جنس گرایی که می داند من گی هستم  به من گفت:هیچ کس گی به دنیا نمی آید و این مائیم که تصمیم میگیریم چه و چگونه باشیم.

از وقتی که یادم می آید کشش به سوی همجنس خود داشتم و این مربوط به ۶الی۷ سالگی میشود و به نظر شما یه پسر به اون سن خودش تصمیم می گیرد که گی باشد؟؟؟

و حال که من نخواسته ام اینگونه باشم آیا گی آفریده نشده ام.در گذشته از خدا می خواستم که ماهیت مرا تغییر دهد ولی الان باور دارم که این آفرینش من است و من نباید سر خورده و شرمنده باشم.

اگر من گی به دنیا آمده ام آیا سزاست برای ین موضوع آتش دوزخ انتظار مرا بکشد؟و یا اینکه آیا منصفانه است به دیر و صومعه و مسجد پناه آورده و باالاجبار تن به ریاضت دهم تا شاید خودم را فراموش کنم؟

پس من انگونه می زیم که دوست دارم و آنگونه خدای خود را عبادت می کنم که لذت می برم.

و در پایان جمله ای از پائولو کوئیلو:

؛انسان نباید از غرق شدن در اقیانوسی که به اختیار وارد آن شده ُوحشت داشته باشد.؛

نظرات 3 + ارسال نظر
یک همسایه یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
چند پرسش از شما دارم:
۱.گی یعنی چه؟ آیا منظور شما ارتباط جنسی مرد با مرد است؟
۲.تمایل شما به مفعول واقع شدن است؟ یا فاعل؟
آیا جدا معتقدید خدا شما را این گونه آفریده؟..........
۳.از گفتگوی شما احساس میشود در صدد توجیه مخاطب و البته آشکارا توجیه خودتان هستید؟ چرا؟ !
احساس شرم احساس گناه و احساس قطع ارتباط با خدای مهربان شما را آزار میدهد.
هرچند از نگاه دینی این تمایلات واعمال گناه محسوب میشود ولی راه بازگشت به آرامش و نشاط واقعی باز است.
۴.چرا به جای دست و پا زدن در گرداب توجیه و فر افکنی به فکر بهبودی و بازگشت و توبه نمی افتی؟

من منتظر پاسخ شما ودر صورت درخواست شما آماده کمک به شما هستم.

از دادن ایمیل و نام معذورم.
یک همسایه

رسول-نویسنده چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

1-منظورم همجنسگراست
2-اولین سوال که از ما میشه
تمایل به برقراری ارتباطه به هر نحو و شاید هارد نباشه.

3-توجیه مخاطب آری من خیلی وقته توجیه شده ام و اینکه من و ما اینگونه آفریده شده ایم
بعد هم اینکه من احساس شرم ندارم و رابطه عالی با خدا دارم و فکر نمی کنم این عملم گناه باشد.
4- من سالها به این مسئله فکر کردم
بارها از خدا خواستم ماهیت مرا عوض کند ، مدتها در بلا تکلیفی بودم ولی در نهایت در یافتم این منم و راهی جز قبول آن ندارم.
و البته ناراضی نیستم.
توبه....من توبه کردم و شکستم اما نه به خاطر همجنسگرا بودنم به خاطر گناه هایی که کرده بودم و هر کس گناه می کند...
در پایان از اینکه دیر نظر شما را در یافتم عذر می خواهم و مشتاقم راههای ابتکاری شما دوست و همسایه عزیز را بشنوم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام
آقا رسول
شرط اول٬ رو راستی خودت با خودته.

میدونی اساس روانشناسی در چیه؟
واساسا فرق یه مشاوره ٬تست و روانکاوی با مصاحبه وگپ معمولی چیه؟...

دیدی خیلی از دیونه ها این جمله تکراری را زیاد میگن:
<<من دیونه نیستم.>>

کمی با خودت رو راست با ش.

نترس. فکر کن. ۲x۲=4
این یه حرف علمی است
جدیدترین متد روانکاوی در امریکا اینه که کیس راکمک میکنن تادر تنهایی خودش به احساس گناه واشتباه خودش برسه.یه کلام بدهکار خدا بشه ....گریه کنه. وقتی گر یه کرد تازه میگن آماده تغییر رفتاره و میشه بهش کمک کرد
جالبه که خیلی ها فکر میکنن این جور حرفا فقط مال ما واینجاس نه بابا علمیه

و مابقی راه.....
یک همسایه

منم سلام
ما آدمای منطقی هستیم .
و اینکه خودم را هم بدهکار خدا میدونم........
ولی متوجه منظورت نشدم

راستی از دوستان به خاطر ایکه کمی دیر نظرات را تایید می کم عر می خواهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد